Epson WorkForce WF-7720DTWF

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson WorkForce WF-7720DTWF op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

De Epson WorkForce WF-7720DTWF laat het hart van iedere zakelijke gebruiker sneller kloppen. Deze klasbak doet wat het moet doen en dat is dagelijks talloze printopdrachten op een hoge afdrukkwaliteit draadloos verwerken. Niet voor niets kun je in twee papierlades maar liefst 500 velletjes kwijt. Waar andere printers stoppen bij het gangbare A4-formaat, ondersteunt deze machine ook grote A3-vellen. Met name voor beoefenaars van grafische beroepen is dit afdrukapparaat met een resolutie van 4800 × 2800 dpi bijzonder interessant. Ontwerp en print je mooiste poster ooit! Deze veelbelovende printer fungeert verder ook als kopieer-, scan- en faxapparaat.